سوتی خفن
★★★این جا همه چی درهمه★★★
جک_داستان_جملات زیبا_طنز_...
یک شنبه 1 ارديبهشت 1392برچسب:, :: 22:53 :: نويسنده : عقل کل

بالا سرشون نشسته بودم که يه دفعه خالم اومد تو منم واسه اين که نشون بدم من نقشي تو اين ماجرا نداشتمو همش تقصير پسر خالمه و اونا هم کاري نمي کردن ، چون حول شده بودم يدفعه گفتم رضا دست نکن تو کون دختر مردم زشته!!! خلاصه خاله منو دختره رو به خاطر عمل زشت و حرفه زشت تر از عمله من انداختمون بيرون . ولي جاتو خالي فرداش که پسر خالمو ديدم قيافش خيلي ديدني بود اخه مامانش از بس نمي دونست چيکار کنه بعد از يه کتک مفصل موهاي پسر خالمو از ته تراشيده بود اخه پسر خالم باموهاش خيلي قرتي بازي در ميوورد!!!!!!!


نظرات شما عزیزان:

farnazzz
ساعت14:12---9 ارديبهشت 1392


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 107
بازدید دیروز : 4
بازدید هفته : 121
بازدید ماه : 121
بازدید کل : 44794
تعداد مطالب : 160
تعداد نظرات : 10
تعداد آنلاین : 1